یک دهه پس از بحران مالی جهانی، برندهایی که امروزه رشد سریعی دارند، همانهایی هستند که واقعیتِ مشتریان خود را درک کرده، شجاعانه و الهامبخش حرکت میکنند و تلاشهای آنان به شکل شگفتانگیزی نتیجه میدهند. اینتربرند در سال 2018 افتخار دارد برای نوزدهمین بار متوالی 100 برند برتر جهانی را به شما معرفی کند.
با نگاهی به دادههایی که ما طی ده سال گذشته از برترین برندهای جهانی جمع آوری کردهایم، متوجه میشویم که در دنیای امروز هیچ وقت نقش برند اینقدر مهم نبوده و با وجود کاهش کلی حس اعتماد افراد به موسسات و شرکتها، این برند است که همچنان به رشد سازمانهای پیشرو کمک میکند.
در جهان امروز، قدرت مصرف کنندگان از هر زمانی بیشتر شده است. نه تنها شرکتها، بلکه افراد هم به فکر برندسازی شخصی افتاده و از برندهای خود طوری مراقبت میکنند که تابحال سابقه نداشته است. برندهایی مانند آمازون، Spotify و Netflix امروزه با روشهای مدرن نیازهای شخصی مشتریان خود را به بهترین شکل برآورده میکنند.
اپل در سال 2018 نیز دوباره در رتبه یک 100 برند برتر جهانی اینتربرند قرار گرفته و با توجه به انتظارات روز افزون و همیشه در حال تغییر مشتریان، طوری کار کرده که استانداردهای جدیدی را در برند سازی در سطح جهانی تعریف کرده است.
اینتربرند با ابداع و توسعه روشهای زیرکانهتر، مشارکت آمیزتر و هماهنگتر با خواستههای مشتریان در زمینه برندسازی، در تلاش است خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه داده و آنها را قادر سازد در حال و آینده رشد کنند.
ادامه مطلب 100 برند برتر سال 2018 میلادی را بخوانید.
درباره این سایت